KOLEKSI NAME CARD IMAGE 01

KOLEKSI BUSINESS CARD – PALING POPULAR

kenapa wajib ada business card

Business Card merupakan medium pemasaran yang wajib ada, tujuan utama Business Card adalah bagi mewakili jenama syarikat agar pelanggan lebih percaya & yakin. Disamping itu informasi penting syarikat perlu tertera pada Business Card bagi memudahkan pelanggan menghubungi anda semula.

Walaupun mempunyai teknologi komunikasi canggih, disebabkan kekangan masa membuatkan kita tidak sempat untuk bertukar nombor telefon. Sebagai contoh, apabila berjumpa dengan bakal pelanggan atau rakan perniagaan baru di sebuah seminar, paling mudah apabila bertukar Business Card, manakan sempat naik taip nama & nombor setiap peserta. Penat tau, kesian Mak Cik Kiah

Selain itu Business Card memberikan imej professional kepada anda. Walaupun ia kelihatan ringkas, namun ia tetap memberi kesan besar terhadap perniagaan & syarikat anda. Business Card menunjukkan perniagaan anda benar-benar wujud & dipercayai.

Business Card membantu anda meluaskan rangkaian kenalan & perniagaan anda. Dengan butiran yang jelas pada Business Card, ianya dapat memberikan informasi yang jelas pada pelanggan. Sebagai contoh, mungkin kenalan yang anda berikan kad, akan memberikan contact information anda itu kepada kenalannya yang ingin berurusan dengan anda. Kesannya, rangkaian perniagaan anda akan sentiasa berkembang.

business CARD paling popular

1. Business Card Normal
2. Business Card Laminate Matte 
3. Business Card Laminate Gloss 
4. Business Card Spot UV

business CARD NORMAL

business CARD LAMINATE GLOSSY

business CARD LAMINATE MATTE

business CARD SPOT UV

Maklumat Business Card

• Material Artcard 250gsm (kertas Tebal)
• Berukuran 89mm x 90mm
• Mempunyai 3 jenis kemasan (matte, gloss & spot uv)
• Boleh cetak pada 1 atau 2 permukaan

Tempah business card sekarang